Pages

Tuesday 27 September 2011

Pengedar Vimax Herbs | Panjang , Teguh Dan Berkuasa

Pengedar Vimax Herbs | Panjang , Teguh Dan Berkuasa


 



1. Ada Hologram MyIdaman
2. Kapsul Warna Jernih
3. Serbuk Kapsul Warna Perang
4. Logo Vimax Berkilau!





Maklumat Lanjut  >> klik sini <<

Cara Beli  >> klik sini <<





APA KEGUNAAN VIMAX HERBS?
Vimax Herbs adalah adunan botani bertenaga yang kuat, menggunakan herba semulajadi gred farmaseutikal. Bahan herba untuk kelelakian dari segi anatomi zakar dan upaya nafsu. Pengguna melaporkan peningkatan dari segi seksual, kekerasan, ereksi yang tahan lama dan peningkatan menyeluruh dari segi dorongan seks.

      BAGAIMANA CARA GUNA VIMAX HERBS?
Anda harus makan sehari sebiji sahaja. Makan pada waktu pagi selepas sarapan atau malam sebelum tidur. Jika pada hari yang anda inginkan kekuatan dan tenaga lebihan, ambil 1 biji kapsul  (30 minit sebelum seks). Sebotol Vimax Herbs mengandungi 30biji kapsul untuk 30 hari penggunaan. Formula baru ini dirumus khusus, jadi anda tidak perlu makan 3-6 kapsul sehari seperti kenyakan produk keluaran dan jenama lain.

      APAKAH BAHAN DALAM VIMAX HERBS?
Vimax Herbs adalah adunan khas herba botanikal gred farmaseutikal untuk meningkatkan daya seksual lelaki. Vimax Herbs mengandungi Muira Puama (balsam), Velvet, Ginkgo biloba (leaf), Damiana (leaf), Cayenne (fruit), Oats (entire plant), Avena sativa, Ginseng (root), Panax Ginseng, Caltrop (fruit) Tribulus terrestris. Lain-lain bahan: cellulise, vegetable stearate dan silica. TIDAK mengandungi , wheat gluten, soy protein, corn, milk/diary, sodium, pemanis, pewarna tiruan, pengawet dan perasa.

      ADA KESAN SAMPINGAN?
Tidak, tiada kesan sampingan akan di alami. Vimax Herbs adalah herba dan makanan semulajadi, ia boleh diambil tanpa sebarang priskripsi dari doktor.

      BERAPA LAMA HARUS SAYA AMALKAN VIMAX HERBS?
Kami syorkan anda beli sekurang-kurangnya 3-6 botol untuk keputusan yang maksima. Anda akan rasai secara optimum kesan-kesan herba yang dirumus khusus ini. Seperti mana yang kita ketahui, herba memang bertindak secara perlahan-lahan dan semulajadi. Tidak seperti kebanyakan produk yang bertindak secara serta-merta. Biar lambat asal berkesn dan selamat. Anda pasti akan teruja dengan hasilnya nanti.

      BERAPA LAMA PRODUK AKAN TIBA?
Setiap pesanan diurus dalam masa 24 jam berkerja. Pesanan yang ditempah sebelum pukul 5 petang akan diterima dalam masa 48 jam (2 hari)

Kami menggunakan khidmat Poslaju Malaysia, yang mana pesan hari ini (produk akan tiba dalam 2 hari sahaja)

Kami menguruskan semua pesanan dari Asia Tenggara (Brunei, Singapore, Indonesia, Thailand dan lain-lain)
Pesanan luar negara juga diuruskan. (Untuk Eropah, USA, UK dan Negara Barat) Sila dapatkan dari Pill Expert Inc.

Namun harus dinyatakan di sini, (semua cukai dan urusan kastam perlu dibayar oleh anda), setiap Negara berbeza dari segi undang-undang dan ini akan membuatkan tempoh penghantaran berbeza-beza.


ADAKAH BUNGKUSANNYA SULIT DAN PERIBADI?
Ya. semua bungkusan adalah rahsia dan peribadi. Kami membalut bungkusan dengan baik sekali. Tiada seorang pun akan tahu isi kandungan produk.

ADA JAMINAN PULANGAN WANG?
Ya, ada. Kami menawarkan 500% pengembalian wang jika anda boleh buktikan kami menjual barangan tiruan. Kami menjual Vimax Herbs Original dari Canada keluaran (Pill Expert Inc) Kaposul herba untuk lelaki No. 1 di dunia dari segi pembesaran dan kesihatan zakar secara menyeluruh.

Sila Baca Polisi Pemulangan Dan Jaminan Kami.

      BOLEHKAH SAYA BERHUBUNG DENGAN PEGAWAI PERHUBUNGAN SECARA LIVE? (LANGSUNG)
Ya, silakan. Jika tiada pegawai yang "Online" sila tinggalkan pesanan.
Isterisayang@gmail.com@ Noraimi Binti Mohamad Som
012-2791925

      VIMAX HERBS BERKESAN DAN BAGUS. BOLEHKAH SAYA MENGEDARNYA?
Sila emel kepada kami (isterisayang@gmail.com) nyatakan website anda dan berikan sedikit butir mengenai diri anda. Kami akan berhubung dengan anda secepat mungkin. (48-72 jam)


SIAPAKAH Isterisayang.com
Kami adalah penjual dan agen untuk syarikat Pill Expert Inc. (USA/CANADA)
Kami menjual produk pengilang secara online untuk pasaran Asia (Khususnya Asia Tenggara)

      SIAPAKAH PILL EXPERT INC?
Pill Expet Inc. adalah pengeluar, pemasar utama produk jenama VIMAX.

1 comment:

  1. Ia memperbaiki keseluruhan kesihatan seksual anda, Membesarkan saiz senjata lelaki, juga untuk awet muda.
    http://isterisayang.com/Produk.html

    ReplyDelete