Pages

Tuesday 27 September 2011

Pengedar Minyak Wangi Pherolins Lelaki Lebih Teruja Mendekati Anda

Pengedar Minyak Wangi Pherolins Lelaki Lebih Teruja Mendekati Anda

Apa itu Pherolins?
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.
Harga ( Rm 60 )
http://isterisayang.com/pherolins-pheromone/
 
Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah
Sesuai utk semua golongan wanita.
  • Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
  • Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
  • Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
  • Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
  • Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
  • Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
  • Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
  • Bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini?..hmm…..





Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.
Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.
Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?
Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.
Bagaimana Copulins Bertindak?
Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.
http://isterisayang.com/Produk.html

Perhatian : Pherolins bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.


 CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
Cimb Clicks / Cimb Atm Cash Deposit sahaja.

1. Bankin RM60.00 ke Akaun :-

Nama : Noraimi Binti Mohamad Som
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155135115255


 2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2791925 ( Amy / Zaidi )
Berikan maklumat lengkap berikut :-

Nama anda<jarak>alamat

anda<jarak>bank<jarak>jumlah<jarak>tarikh<jarak>ma sa<jarak>Code : PHL

1 comment:

  1. Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

    ReplyDelete